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Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International Conference, 2016

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International Conference, 2016
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-39945-4
Name Martínez-López, Francisco J. ¬[Hrsg.]¬
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name Gijsbrecht, Els ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel Third International Conference, 2016
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (X, 161 p. 8 illus., 1 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-39945-4
ISBN ISBN 978-3-319-39946-1
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 624
Kurzbeschreibung Part I: Consumer Behaviour I -- Part II: Branding I -- Part III: Strategic Decisions and Theoretical Research -- Part IV: Consumer Behaviour II -- Branding II. .
2. Kurzbeschreibung This volume presents the proceedings of the 2016 International Conference on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL Marketing) in a collection of thought-provoking, in-depth and highly relevant contributions. The 2016 NB&PL Marketing provided a unique academic forum to present and discuss original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing issues affecting retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied fields, including retailing, marketing, general business, tourism, psychology, economics and statistics. The conference papers further addressed diverse areas of application such as value co-creation, assortment decisions, private label proneness, anthropomorphism, sales promotions, tourist services, the online channel, retail brand extension and price differentials, pursuing a wide variety of theoretical and methodological approaches to do so.
1. Schlagwortkette Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik
SWB-Titel-Idn 473973340
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39946-1
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500219511 Datensatzanfang . Kataloginformation500219511 Seitenanfang .
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