Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
470819707 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Market entry in China |
ISBN |
978-3-319-29138-3 |
Name |
Prange, Christiane ¬[Hrsg.]¬ |
T I T E L |
Market Entry in China |
Zusatz zum Titel |
Case Studies on Strategy, Marketing, and Branding |
Verlagsort |
Cham ; s.l. |
Verlag |
Springer International Publishing |
Erscheinungsjahr |
2016 |
2016 |
Umfang |
Online-Ressource (VI, 231 p. 37 illus., 16 illus. in color, online resource) |
Reihe |
Management for Professionals |
Notiz / Fußnoten |
Description based upon print version of record |
Titelhinweis |
Druckausg.ISBN: 978-3-319-29138-3 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Market entry in China |
ISBN |
ISBN 978-3-319-29139-0 |
Klassifikation |
KJSM |
KJS |
BUS043000 |
658.8 |
HF5410-5417.5 |
QG 860 |
QP 620 |
Kurzbeschreibung |
Introduction -- Automotive Industry -- Retail Industry -- Fashion, Luxury, and Play -- Beverages and Food -- Summary and Outlook. |
2. Kurzbeschreibung |
This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. The sheer speed and scope of China’s growth makes it unique and investment opportunities are very attractive. Despite the potential, many western companies fail in their market entry strategies. This book traces the major sources of failure and uses cases to illustrate how firms can better cope with the challenging Chinese market. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players. |
1. Schlagwortkette |
China |
Markteintrittsstrategie |
Markenpolitik |
Marketingstrategie |
ANZEIGE DER KETTE |
China -- Markteintrittsstrategie -- Markenpolitik -- Marketingstrategie |
2. Schlagwortkette |
China |
Auslandsgeschäft |
Marktzugang |
ANZEIGE DER KETTE |
China -- Auslandsgeschäft -- Marktzugang |
SWB-Titel-Idn |
470410337 |
Signatur |
Springer E-Book |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-29139-0 |
Internetseite / Link |
Volltext |
Siehe auch |
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Siehe auch |
Cover |