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Cruise Business Development: Safety, Product Design and Human Capital

Cruise Business Development: Safety, Product Design and Human Capital
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 847909921 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Cruise business development
ISBN 978-3-319-27351-8
Name Papathanassis, Alexis ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Cruise Business Development
Zusatz zum Titel Safety, Product Design and Human Capital
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XII, 278 p. 64 illus., 44 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-27351-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Cruise business development
ISBN ISBN 978-3-319-27353-2
Klassifikation KNS
BUS081000
338.4791
G149-180
1551889242 QQ 910
1553616448 QQ 930
Kurzbeschreibung Part I: Cruise Safety -- Part II: Cruise Design - Business Models, Destinations and Products -- Part III: Human Capital - Training, Education and Research.
2. Kurzbeschreibung This book addresses innovation management and product development in the cruise tourism industry. It explains how experience management has evolved from a strictly company-level, product- or service-focused tactical task to an industry-wide strategic challenge, and analyses the role of intangible reputational aspects of cruise experiences, as well as peripheral components and stakeholders, as increasingly important factors for customer acquisition and retention. Safety and risk issues are a central theme, as well as the cruise sector’s environmental and socio-economic impacts. Lastly, the book considers the increasing size of cruise vessels and the accompanying standardisation of facilities and itineraries, in conjunction with the hybridisation of cruise passengers in connection with expanding the competitive boundaries and intensity of competition in the cruise sector. The book approaches these issues as more than a mere public relations campaign, recognising the fact that they have since become the very essence of strategic cruise business development.
1. Schlagwortkette Kreuzfahrt
Management
ANZEIGE DER KETTE Kreuzfahrt -- Management
SWB-Titel-Idn 470389664
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-27353-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500218293 Datensatzanfang . Kataloginformation500218293 Seitenanfang .
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