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Katalogdatenanzeige

Why Games Are Good For Business: How to Leverage the Power of Serious Games, Gamification and Simulations

Why Games Are Good For Business: How to Leverage the Power of Serious Games, Gamification and Simulations
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 469936061 Druckausg.: ‡Routledge, Helen: Why games are good for business
ISBN 978-1-349-58063-7
Name Routledge, Helen
T I T E L Why Games Are Good For Business
Zusatz zum Titel How to Leverage the Power of Serious Games, Gamification and Simulations
Verlagsort Basingstoke, Hampshire ; New York
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (208 p, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references and index
Titelhinweis Druckausg.: ‡Routledge, Helen: Why games are good for business
ISBN ISBN 978-1-137-44898-9
Klassifikation KJU
BUS063000
KJM
BUS041000
658.1
658
HD28-70
AP 15963
Kurzbeschreibung By tapping into the same psychology that keeps gamers glued to Minecraft or World of Warcraft, innovative organizations are creating their own engaging and flexible learning experiences. They're called Serious Games. This is a practical toolkit for those who want to learn about more serious games and how to apply them in the workplace.
1. Schlagwortkette Planspiel
Spieltheorie
Strategisches Management
Personalentwicklung
Organisationsentwicklung
ANZEIGE DER KETTE Planspiel -- Spieltheorie -- Strategisches Management -- Personalentwicklung -- Organisationsentwicklung
SWB-Titel-Idn 455227772
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1057/9781137448989
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Verlag
Kataloginformation500215474 Datensatzanfang . Kataloginformation500215474 Seitenanfang .
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