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Brand Page Attachment: An Empirical Study on Facebook Users’ Attachment to Brand Pages
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Kataloginformation
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
487675975 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleine-Kalmer, Barbara: Brand page attachment
ISBN
978-3-658-12438-0
Name
Kleine-Kalmer, Barbara
T I T E L
Brand Page Attachment
Zusatz zum Titel
An Empirical Study on Facebook Users’ Attachment to Brand Pages
Auflage
1st ed. 2016
Verlagsort
Wiesbaden
Verlag
Springer Fachmedien Wiesbaden
Erscheinungsjahr
2016
2016
Umfang
Online-Ressource (XVII, 239 p. 40 illus, online resource)
Reihe
Innovatives Markenmanagement
Weiterer Inhalt
Relevance of Social Networks for Brand ManagementAttachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks -- Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment -- Identification of Antecedents of Brand Page Attachment.
Titelhinweis
Druckausg.ISBN: 978-3-658-12438-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleine-Kalmer, Barbara: Brand page attachment
ISBN
ISBN 978-3-658-12439-7
Klassifikation
KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 624
Kurzbeschreibung
Relevance of Social Networks for Brand Management -- Attachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks -- Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment -- Identification of Antecedents of Brand Page Attachment.
2. Kurzbeschreibung
Barbara Kleine-Kalmer analyses the impact of branding in social networks and introduces the construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative study she validates the construct as relevant for user behavior and investigates which instruments and antecedents influence brand page attachment. Through these conceptually and empirically profound analyses, the author detects interesting implications for the management of brands in the context of social media. Contents Relevance of Social Networks for Brand Management Attachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment Identification of Antecedents of Brand Page Attachment Target Groups Researchers and students in the fields of marketing, communication and digital marketing Practitioners in these areas The Author Dr. Barbara Kleine-Kalmer received her PhD at Prof. Dr. Christoph Burmann’s Chair of innovative Brand Management at the University of Bremen.
1. Schlagwortkette
Facebook
Marke
Kundenbindung
Markentreue
Kaufverhalten
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Facebook -- Marke -- Kundenbindung -- Markentreue -- Kaufverhalten
2. Schlagwortkette
Facebook
Kundenbindung
Kaufverhalten
Markentreue
ANZEIGE DER KETTE
Facebook -- Kundenbindung -- Kaufverhalten -- Markentreue
SWB-Titel-Idn
455230706
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-12439-7
Internetseite / Link
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Siehe auch
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