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Brand Page Attachment: An Empirical Study on Facebook Users’ Attachment to Brand Pages

Brand Page Attachment: An Empirical Study on Facebook Users’ Attachment to Brand Pages
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 487675975 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleine-Kalmer, Barbara: Brand page attachment
ISBN 978-3-658-12438-0
Name Kleine-Kalmer, Barbara
T I T E L Brand Page Attachment
Zusatz zum Titel An Empirical Study on Facebook Users’ Attachment to Brand Pages
Auflage 1st ed. 2016
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XVII, 239 p. 40 illus, online resource)
Reihe Innovatives Markenmanagement
Weiterer Inhalt Relevance of Social Networks for Brand ManagementAttachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks -- Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment -- Identification of Antecedents of Brand Page Attachment.
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-658-12438-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleine-Kalmer, Barbara: Brand page attachment
ISBN ISBN 978-3-658-12439-7
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 624
Kurzbeschreibung Relevance of Social Networks for Brand Management -- Attachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks -- Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment -- Identification of Antecedents of Brand Page Attachment.
2. Kurzbeschreibung Barbara Kleine-Kalmer analyses the impact of branding in social networks and introduces the construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative study she validates the construct as relevant for user behavior and investigates which instruments and antecedents influence brand page attachment. Through these conceptually and empirically profound analyses, the author detects interesting implications for the management of brands in the context of social media. Contents Relevance of Social Networks for Brand Management Attachment as Central Construct for the Measurement of Consumers’ Connections to Brand Pages in Social Networks Empirical Analysis and Validation of Consequences of Brand Page Attachment Identification of Antecedents of Brand Page Attachment Target Groups Researchers and students in the fields of marketing, communication and digital marketing Practitioners in these areas The Author Dr. Barbara Kleine-Kalmer received her PhD at Prof. Dr. Christoph Burmann’s Chair of innovative Brand Management at the University of Bremen.
1. Schlagwortkette Facebook
Marke
Kundenbindung
Markentreue
Kaufverhalten
ANZEIGE DER KETTE Facebook -- Marke -- Kundenbindung -- Markentreue -- Kaufverhalten
2. Schlagwortkette Facebook
Kundenbindung
Kaufverhalten
Markentreue
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SWB-Titel-Idn 455230706
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-12439-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500213257 Datensatzanfang . Kataloginformation500213257 Seitenanfang .
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