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Service Fascination: Gaining Competitive Advantage through Experiential Self-Service Systems

Service Fascination: Gaining Competitive Advantage through Experiential Self-Service Systems
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 846803372 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Zagel, Christian: Service fascination
ISBN 978-3-658-11672-9
Name Zagel, Christian
T I T E L Service Fascination
Zusatz zum Titel Gaining Competitive Advantage through Experiential Self-Service Systems
Auflage 1st ed. 2016
Verlagsort Wiesbaden ; s.l.
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XXI, 338 p. 140 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-658-11672-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Zagel, Christian: Service fascination
ISBN ISBN 978-3-658-11673-6
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 624
QP 620
Kurzbeschreibung Christian Zagel presents a new way of innovating, measuring, and improving self-service systems for retail environments in the context of Customer Experience Management. He shows that technology is used to evoke positive emotions during the shopping experience to not only satisfy the consumer, but also to stimulate fascination for brands and their products. The author’s findings illustrate that a customer’s experience with a brand is not only determined by the products themselves, but rather by a combination of multiple experiences. Whilst there has been a notable rise in the number of sales channels, the ability to differentiate from competitors is still strongest where the brands have most influence: The physical point of sale. Contents • Human-Computer Interaction • Customer Experience Management • Service Fascination • Experiential Self-Service Systems Target Groups • Researchers and students in the field of economics with a focus on information systems, informatics, marketing, system design, and human-computer interaction • Practitioners in commerce, marketing, customer experience management, innovation management, and retail environments The Author Dr. Christian Zagel is a postdoctoral researcher at the Chair of Information Systems (Prof. Dr. Freimut Bodendorf) at the Friedrich-Alexander-University Erlangen-Nuremberg. ;.
1. Schlagwortkette Einzelhandel
Kundenorientierung
Erlebniskauf
Dienstleistung
Sekundärleistung
Neue Technologie
ANZEIGE DER KETTE Einzelhandel -- Kundenorientierung -- Erlebniskauf -- Dienstleistung -- Sekundärleistung -- Neue Technologie
SWB-Titel-Idn 455212570
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-11673-6
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500212895 Datensatzanfang . Kataloginformation500212895 Seitenanfang .
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