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Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors

Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 456884556 Druckausg.: ‡Sesselmann, Jörg: Empowering Brands with Customer Integration
ISBN 978-3-658-11638-5
Name Sesselmann, Jörg
T I T E L Empowering Brands with Customer Integration
Zusatz zum Titel Classification, Benefits and Success Factors
Auflage 1st ed. 2016
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XV, 99 p. 9 illus, online resource)
Reihe BestMasters
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Titelhinweis Druckausg.: ‡Sesselmann, Jörg: Empowering Brands with Customer Integration
ISBN ISBN 978-3-658-11639-2
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.802
658.8
HF5410-5417.5
QP 624
Kurzbeschreibung Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and success factors for brands. He provides insight into leading case studies from the fast food, apparel and toy industry as well as practical implementation checklists and guidelines. The book provides thought-provoking impulse for marketing, brand management and strategy professionals as well as for researchers, lecturers and students. Contents Basic Principles of Branding and Brand Management Classification of Customer Integration Analysis of Benefit and Success Factors Managerial Implications Target Groups Teachers and students of economics with the focus on marketing and brand management Executives and consultants in the field of marketing, brand management and strategy professionals The Author Jörg Sesselmann, M.A., graduated in International Marketing Management at the Berlin School of Economics of Law and is working as a Brand Strategist at a German branding agency.
1. Schlagwortkette Markenpolitik
Kundenorientierung
Beziehungsmarketing
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik -- Kundenorientierung -- Beziehungsmarketing
2. Schlagwortkette Marke
Markenartikel
Kundenorientierung
Erfolgsfaktor
ANZEIGE DER KETTE Marke -- Markenartikel -- Kundenorientierung -- Erfolgsfaktor
SWB-Titel-Idn 455187479
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-11639-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500212558 Datensatzanfang . Kataloginformation500212558 Seitenanfang .
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