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Strategic Communication for Sustainable Organizations: Theory and Practice

Strategic Communication for Sustainable Organizations: Theory and Practice
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 434130133 Druckausg.: ‡Allen, Myria, 1953 - : Strategic communication for sustainable organizations
1665406461 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Allen, Myria, 1953 - : Strategic communication for sustainable organizations
ISBN 978-3-319-18004-5
Name Allen, Myria
T I T E L Strategic Communication for Sustainable Organizations
Zusatz zum Titel Theory and Practice
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XX, 308 p. 2 illus, online resource)
Reihe CSR, Sustainability, Ethics & Governance
Titelhinweis Druckausg.: ‡Allen, Myria, 1953 - : Strategic communication for sustainable organizations
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Allen, Myria, 1953 - : Strategic communication for sustainable organizations
ISBN ISBN 978-3-319-18005-2
Klassifikation KJG
BUS008000
658.048
174.4
HF5387-HF5387.5
QP 345
QP 323
QP 150
Kurzbeschreibung This is a seminal book for anyone who wants to understand, shape or study the communication surrounding sustainability in their interactions with colleagues, employees, supply chain partners, and external stakeholders. It develops essential insights on the basis of an extensive review of relevant theories and research drawn from multiple disciplines. Interview data gathered from organization members who are currently communicating about sustainability in their cities, universities, nongovernmental organizations, small businesses, and large for-profit organizations provide valuable insights from a practitioner’s perspective. The interviewees represent organizations such as the Portland Trailblazers, Tyson Foods, the City and County of Denver, and the Natural Resources Defense Council. Theory, research, and interview comments combine in a reader-friendly way to provide practical insights and stimulate future research
1. Schlagwortkette Unternehmen
Kommunikation
Nachhaltigkeit
Unternehmensethik
ANZEIGE DER KETTE Unternehmen -- Kommunikation -- Nachhaltigkeit -- Unternehmensethik
2. Schlagwortkette Unternehmen
Kommunikationspolitik
Nachhaltigkeitsbericht
ANZEIGE DER KETTE Unternehmen -- Kommunikationspolitik -- Nachhaltigkeitsbericht
SWB-Titel-Idn 443000190
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18005-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500211613 Datensatzanfang . Kataloginformation500211613 Seitenanfang .
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