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Katalogdatenanzeige

Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity

Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 835521524 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Auge-Dickhut, Stefanie, 1966 - : Customer value generation in banking
ISBN 978-3-319-19937-5
Name Auge-Dickhut, Stefanie
Koye, Bernhard
Name ANZEIGE DER KETTE Koye, Bernhard
Name Liebetrau, Axel
T I T E L Customer Value Generation in Banking
Zusatz zum Titel The Zurich Model of Customer-Centricity
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XXII, 195 p. 53 illus., 35 illus. in color, online resource)
Reihe Management for Professionals
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-19937-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Auge-Dickhut, Stefanie, 1966 - : Customer value generation in banking
ISBN ISBN 978-3-319-19938-2
Klassifikation KFF
BUS027000
657.8333
658.152
332
HG1-HG9999
Kurzbeschreibung The banking sector is undergoing a process of fundamental transformation - mainly due to the challenges of digitalization, insistent customers, regulation and a volatile economic environment. This book provides an in-depth understanding of the underlying logic of 21st century’s banking environment and helps to develop a roadmap for the successful transformation of contemporary business models. The authors introduce the ‘Zurich model for a customer-centric banking architecture’ enabling the reader to develop a sustainable business model which copes with the challenges of this information age. They identify customer behavior traps in such an environment; introduce adequate strategic instruments and cornerstones for providing added value through financial services, and provide core factors for conducting a successful transformation process
1. Schlagwortkette Bank
Geschäftsmodell
Kunde
Organisationswandel
ANZEIGE DER KETTE Bank -- Geschäftsmodell -- Kunde -- Organisationswandel
SWB-Titel-Idn 442999461
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19938-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500211591 Datensatzanfang . Kataloginformation500211591 Seitenanfang .
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