Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning

Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-19631-2
Name Mascio, Tania Di ¬[Hrsg.]¬
Gennari, Rosella ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Gennari, Rosella ¬[Hrsg.]¬
Name Vittorini, Pierpaolo ¬[Hrsg.]¬
De la Prieta, Fernando ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XIV, 91 p. 34 illus, online resource)
Reihe Advances in Intelligent Systems and Computing ; 374
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Emotions and Inclusion in Co-Design at School: Let’s Measure ThemOn-line Assessment of Pride and Shame: Relationships with Cognitive Dimensions in University Students -- New Experiments on the Nature of the Skillful Coping of a Draftsman.-Using ICT to Motivate Students in a Heterogeneous Programming Group -- Quality of Learning under an All-inclusive Approach -- Gaming and Robotics to Transforming Learning -- Smart Heart CABG Edu: First Prototype and Preliminary Evaluation -- Influence of Gaming Activities on Cognitive Performances -- Boosting Learning: Non-intrusive Monitoring of Student's Effciency -- Towards Children-Oriented Visual Representations for Temporal Relations.
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-331-91963-1-2
ISBN ISBN 978-3-319-19632-9
Klassifikation COM004000
UYQ
TEC009000
006.3
Q342
Kurzbeschreibung Emotions and Inclusion in Co-Design at School: Let’s Measure Them -- On-line Assessment of Pride and Shame: Relationships with Cognitive Dimensions in University Students -- New Experiments on the Nature of the Skillful Coping of a Draftsman.-Using ICT to Motivate Students in a Heterogeneous Programming Group -- Quality of Learning under an All-inclusive Approach -- Gaming and Robotics to Transforming Learning -- Smart Heart CABG Edu: First Prototype and Preliminary Evaluation -- Influence of Gaming Activities on Cognitive Performances -- Boosting Learning: Non-intrusive Monitoring of Student's Effciency -- Towards Children-Oriented Visual Representations for Temporal Relations.
2. Kurzbeschreibung This volume presents recent research on Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning. It contains the contributions of MIS4TEL 2015, which took place in Salamanca, Spain,. On June 3rd to 5th 2015. Like the previous edition, this proceedings and the conference is an open forum for discussing intelligent systems for Technology Enhanced Learning and empirical methodologies for their design or evaluation MIS4TEL’15 conference has been organized by University of L’aquila, Free University of Bozen-Bolzano and the University of Salamanca. .
SWB-Titel-Idn 434881104
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19632-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500198239 Datensatzanfang . Kataloginformation500198239 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche