Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business

¬The¬ Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 829375651 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Thomas, Andrew R., 1967 - : ¬The¬ customer trap
ISBN 978-1-4842-0386-6
Name Thomas, Andrew R.
Wilkinson, Timothy J.
ANZEIGE DER KETTE Wilkinson, Timothy J.
T I T E L ¬The¬ Customer Trap
Zusatz zum Titel How to Avoid the Biggest Mistake in Business
Auflage First Edition
Verlagsort Berkeley, CA
Verlag Apress
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XVI, 164 p. 6 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-1-4842-0386-6
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Thomas, Andrew R., 1967 - : ¬The¬ customer trap
ISBN ISBN 978-1-4842-0385-9
Klassifikation KJ
BUS042000
658.87
650
HF4999.2-6182
HD28-70
QP 621
Kurzbeschreibung American business is dysfunctional. Companies of all sizes follow the mistaken belief that their products and services are best sold through mega-customers with pervasive market reach, such as Amazon and Walmart. Far too many business leaders fail to realize—until it is too late—that the relentless pursuit of volume at all cost is not the key to long-term profits and success. The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson’s sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010. The Distribution Trap contended that cracking the big-box channel is not necessarily the Holy Grail that many marketers assume it is. The Customer Trap takes this thesis to the next level by arguing that all companies, regardless of the industry there are in, should maintain control over their sales and distribution channels. Volume forgone by avoiding the mass market is more than offset by higher margins and stronger brand equity. The Customer Trap shows that giving power to a customer who violates "the ten percent rule" sets a company up for ruin. Yet, when presented with the opportunity to push more sales through large customers, most decision-makers jump at the chance. As a result, marketing has come to resemble a relentless quest for efficiency and scale. Demands from mega-customers in the form of discounts, deals, and incentives erode the integrity of the brand and what it originally stood for. Lower margins become the norm and cost-saving compromises on quality take over. In time, the brand suffers and, in some cases, fails outright. Stark examples from Oreck Vacuum Cleaners, Rubbermaid, Goodyear, Levi’s, and others illustrate the perils of falling into the "customer trap." This book demonstrates in vivid detail how to thrive by controlling your sales and distribution. The authors show how many firms, such as STIHL Inc., etailz, Apple, Red Ant Pants, and Columbia Paints & Coatings, have prospered by avoiding the "customer trap"—and how your company can have similar success.
1. Schlagwortkette Verbraucherverhalten
Verkaufstechnik
Absatzmethode
ANZEIGE DER KETTE Verbraucherverhalten -- Verkaufstechnik -- Absatzmethode
SWB-Titel-Idn 43017196X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0385-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500198081 Datensatzanfang . Kataloginformation500198081 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche