Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
480112894 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Garding, Stefan: Complaint Management and Channel Choice |
ISBN |
978-3-319-18178-3 |
Name |
Garding, Stefan |
Bruns, Andrea |
Name ANZEIGE DER KETTE |
Bruns, Andrea |
T I T E L |
Complaint Management and Channel Choice |
Zusatz zum Titel |
An Analysis of Customer Perceptions |
Verlagsort |
Cham ; s.l. |
Verlag |
Springer International Publishing |
Erscheinungsjahr |
2015 |
2015 |
Umfang |
Online-Ressource (XV, 104 p. 20 illus, online resource) |
Reihe |
SpringerBriefs in Business |
Notiz / Fußnoten |
Description based upon print version of record |
Weiterer Inhalt |
Organisational Complaint ManagementMoving Towards Successful Complaint Management -- Conceptualising Customer Expectations with Complaint Channels -- Analysis of Customers' Complaint Channel Choice and Complaint Behaviour -- Conclusions for Organisational Complaint Management and Future Research. |
Titelhinweis |
Druckausg.ISBN: 978-331-91817-8-3 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Garding, Stefan: Complaint Management and Channel Choice |
ISBN |
ISBN 978-3-319-18179-0 |
Klassifikation |
KJS |
KJSM |
BUS043000 |
KJSU |
BUS018000 |
658.812 |
658.8 |
HF5410-5417.5 |
QP 620 |
Kurzbeschreibung |
Organisational Complaint Management -- Moving Towards Successful Complaint Management -- Conceptualising Customer Expectations with Complaint Channels -- Analysis of Customers' Complaint Channel Choice and Complaint Behaviour -- Conclusions for Organisational Complaint Management and Future Research. |
2. Kurzbeschreibung |
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analysed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of customer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel. |
1. Schlagwortkette |
Reklamation |
Kundenmanagement |
Beziehungsmanagement |
Servicepolitik |
Beschwerde |
Dienstleistungssektor |
ANZEIGE DER KETTE |
Reklamation -- Kundenmanagement -- Beziehungsmanagement -- Servicepolitik -- Beschwerde -- Dienstleistungssektor |
SWB-Titel-Idn |
433317183 |
Signatur |
Springer E-Book |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18179-0 |
Internetseite / Link |
Volltext |
Siehe auch |
Volltext |
Siehe auch |
Cover |