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Complaint Management and Channel Choice: An Analysis of Customer Perceptions

Complaint Management and Channel Choice: An Analysis of Customer Perceptions
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 480112894 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Garding, Stefan: Complaint Management and Channel Choice
ISBN 978-3-319-18178-3
Name Garding, Stefan
Bruns, Andrea
Name ANZEIGE DER KETTE Bruns, Andrea
T I T E L Complaint Management and Channel Choice
Zusatz zum Titel An Analysis of Customer Perceptions
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XV, 104 p. 20 illus, online resource)
Reihe SpringerBriefs in Business
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Organisational Complaint ManagementMoving Towards Successful Complaint Management -- Conceptualising Customer Expectations with Complaint Channels -- Analysis of Customers' Complaint Channel Choice and Complaint Behaviour -- Conclusions for Organisational Complaint Management and Future Research.
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-331-91817-8-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Garding, Stefan: Complaint Management and Channel Choice
ISBN ISBN 978-3-319-18179-0
Klassifikation KJS
KJSM
BUS043000
KJSU
BUS018000
658.812
658.8
HF5410-5417.5
QP 620
Kurzbeschreibung Organisational Complaint Management -- Moving Towards Successful Complaint Management -- Conceptualising Customer Expectations with Complaint Channels -- Analysis of Customers' Complaint Channel Choice and Complaint Behaviour -- Conclusions for Organisational Complaint Management and Future Research.
2. Kurzbeschreibung This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analysed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of customer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.
1. Schlagwortkette Reklamation
Kundenmanagement
Beziehungsmanagement
Servicepolitik
Beschwerde
Dienstleistungssektor
ANZEIGE DER KETTE Reklamation -- Kundenmanagement -- Beziehungsmanagement -- Servicepolitik -- Beschwerde -- Dienstleistungssektor
SWB-Titel-Idn 433317183
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18179-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500197532 Datensatzanfang . Kataloginformation500197532 Seitenanfang .
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