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Multichannel Commerce: A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels

Multichannel Commerce: A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 432724001 Druckausg.: ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
817955720 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
ISBN 978-3-319-16114-3
Name Trenz, Manuel
T I T E L Multichannel Commerce
Zusatz zum Titel A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XV, 153 p. 30 illus, online resource)
Reihe Progress in IS
Titelhinweis Druckausg.: ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
ISBN ISBN 978-3-319-16115-0
Klassifikation UF
COM039000
KJQ
BUS083000
658.8
650
658.05
HF54.5-54.56
QP 620
QP 621
Kurzbeschreibung This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce, and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment. In this regard, it goes far beyond explaining choices between online and offline sales channels, instead providing insights into how the interplay between different channel types is valued by different consumer types and for different products. The book extends previous conceptualizations of multichannel commerce to reflect and incorporate recent technological advances. The results provide valuable guidelines on how, why and when multichannel integration services can be exploited by classical retailers, helping them to compete with their purely online competitors on the internet
1. Schlagwortkette Mehrgleisiger Vertrieb
Führungstheorie
Electronic Commerce
Kundendienst
Marketingtheorie
Supply Chain Management
ANZEIGE DER KETTE Mehrgleisiger Vertrieb -- Führungstheorie -- Electronic Commerce -- Kundendienst -- Marketingtheorie -- Supply Chain Management
SWB-Titel-Idn 429160739
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16115-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500196118 Datensatzanfang . Kataloginformation500196118 Seitenanfang .
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