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Multichannel Commerce: A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels
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Kataloginformation
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
432724001 Druckausg.: ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
817955720 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
ISBN
978-3-319-16114-3
Name
Trenz, Manuel
T I T E L
Multichannel Commerce
Zusatz zum Titel
A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels
Verlagsort
Cham
Verlag
Springer
Erscheinungsjahr
2015
2015
Umfang
Online-Ressource (XV, 153 p. 30 illus, online resource)
Reihe
Progress in IS
Titelhinweis
Druckausg.: ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Trenz, Manuel, 1985 - : Multichannel commerce
ISBN
ISBN 978-3-319-16115-0
Klassifikation
UF
COM039000
KJQ
BUS083000
658.8
650
658.05
HF54.5-54.56
QP 620
QP 621
Kurzbeschreibung
This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce, and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment. In this regard, it goes far beyond explaining choices between online and offline sales channels, instead providing insights into how the interplay between different channel types is valued by different consumer types and for different products. The book extends previous conceptualizations of multichannel commerce to reflect and incorporate recent technological advances. The results provide valuable guidelines on how, why and when multichannel integration services can be exploited by classical retailers, helping them to compete with their purely online competitors on the internet
1. Schlagwortkette
Mehrgleisiger Vertrieb
Führungstheorie
Electronic Commerce
Kundendienst
Marketingtheorie
Supply Chain Management
ANZEIGE DER KETTE
Mehrgleisiger Vertrieb -- Führungstheorie -- Electronic Commerce -- Kundendienst -- Marketingtheorie -- Supply Chain Management
SWB-Titel-Idn
429160739
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16115-0
Internetseite / Link
Volltext
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