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Fuzzy Classification of Online Customers

Fuzzy Classification of Online Customers
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 829377743 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Werro, Nicolas: Fuzzy classification of online customers
ISBN 978-3-319-15969-0
Name Werro, Nicolas
T I T E L Fuzzy Classification of Online Customers
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XIII, 141 p. 65 illus, online resource)
Reihe Fuzzy Management Methods
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt IntroductionFuzzy Set Theory -- Relational Databases and Fuzzy Classification -- Customer Relationship Management -- Fuzzy Customer Classes -- Fuzzy Classification Applied to Online Shops -- fCQL Toolkit -- Conclusion.
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-331-91596-9-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Werro, Nicolas: Fuzzy classification of online customers
ISBN ISBN 978-3-319-15970-6
Klassifikation UF
COM039000
KJQ
BUS083000
658.812
658.05
650
HF54.5-54.56
QR 760
Kurzbeschreibung Introduction -- Fuzzy Set Theory -- Relational Databases and Fuzzy Classification -- Customer Relationship Management -- Fuzzy Customer Classes -- Fuzzy Classification Applied to Online Shops -- fCQL Toolkit -- Conclusion.
2. Kurzbeschreibung This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). It shows the benefits of a fuzzy classification in contrast to the traditional sharp evaluation of customers for the acquisition, retention and recovery of customers in online shops. The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory, and the combination of relational databases and fuzzy classification. In its second part, it focuses on the customer perspective, detailing the central concepts of CRM, its theoretical constructs and aspects of analytical, operational and collaborative CRM. It juxtaposes fuzzy and sharp customer classes and shows the implications for customer positioning, mass customization, personalization, customer assessment and controlling. Finally, the book presents the application and implementation of the concepts in online shops. A detailed case study presents the application and a separate chapter introduces the fuzzy Classification Query Language (fCQL) toolkit for implementing these concepts. In its appendix the book lists the fuzzy set operators and the query language’s grammar.
1. Schlagwortkette Wirtschaftswissenschaften
Vermarktung
Electronic Commerce
Kundendienst
Kundenstruktur
ANZEIGE DER KETTE Wirtschaftswissenschaften -- Vermarktung -- Electronic Commerce -- Kundendienst -- Kundenstruktur
SWB-Titel-Idn 427136857
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-15970-6
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500194687 Datensatzanfang . Kataloginformation500194687 Seitenanfang .
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