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Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015

Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 428587836 Druckausg.: ‡Information and communication technologies in tourism 2015
ISBN 978-3-319-14342-2
Name Tussyadiah, Iis
Inversini, Alessandro ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Inversini, Alessandro ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Information and Communication Technologies in Tourism 2015
Zusatz zum Titel Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XVI, 883 p. 139 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Consumer Intelligence and AnalyticsData Management -- Social Media -- eTourism and Smart Destinations -- Intelligence Systems: Mobile, Wearable, and Sensor -- Tourism Website Analytics -- Distribution Systems -- ICT and Tourism Experiences -- e-Learning.
Titelhinweis Druckausg.: ‡Information and communication technologies in tourism 2015
ISBN ISBN 978-3-319-14343-9
Klassifikation UF
COM039000
KJQ
BUS083000
338.4791
658.05
650
HF54.5-54.56
QQ 955
ST 690
Kurzbeschreibung Consumer Intelligence and Analytics -- Data Management -- Social Media -- eTourism and Smart Destinations -- Intelligence Systems: Mobile, Wearable, and Sensor -- Tourism Website Analytics -- Distribution Systems -- ICT and Tourism Experiences -- e-Learning.
2. Kurzbeschreibung The papers presented in this volume advance the state-of-the-art research on big data and analytics, social media, electronic marketing, mobile computing and recommender systems, mobile sensors and geosocial services, augmented reality, wearable computing, smart tourism, electronic distribution for tourism and hospitality products and services, e-learning, responsive web design and management, and eTourism for development. This book covers the most significant areas contributed by prominent scholars from around the world and is suitable for both academics and practitioners who are interested in the latest developments in e-Tourism.
1. Schlagwortkette Tourismus
Informationstechnik
Marketing
Telekommunikation
Electronic Commerce
ANZEIGE DER KETTE Tourismus -- Informationstechnik -- Marketing -- Telekommunikation -- Electronic Commerce
SWB-Titel-Idn 425834867
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-14343-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500193760 Datensatzanfang . Kataloginformation500193760 Seitenanfang .
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