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National Brands and Private Labels in Retailing: First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014

National Brands and Private Labels in Retailing: First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-07193-0
Name Gázquez-Abad, Juan Carlos
Martínez-López, Francisco J. ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Martínez-López, Francisco J. ¬[Hrsg.]¬
Name Esteban-Millat, Irene ¬[Hrsg.]¬
Mondéjar-Jiménez, Juan Antonio ¬[Hrsg.]¬
T I T E L National Brands and Private Labels in Retailing
Zusatz zum Titel First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2014
2014
Umfang Online-Ressource (XI, 192 p. 14 illus, online resource)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Strategic DecisionsBranding -- Consumer Behaviour -- Online Context -- Trends and Theoretical Research.
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-331-90719-3-0
ISBN ISBN 978-3-319-07194-7
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung Strategic Decisions -- Branding -- Consumer Behaviour -- Online Context -- Trends and Theoretical Research.
2. Kurzbeschreibung The 2014 International Symposium on Advances in National Brands & Private Labels in Retailing is believed to be the first international forum to present and discuss original, rigorous and significant contributions on such issues. The three-day event aimed to bring together researchers working in this interesting field from areas as varied as retailing, marketing and business in general, psychology, economics or statistics, among others. This volume presents the proceedings of these activities in a collection of contributions with many original approaches. They address diverse areas of application such as assortment decisions, dual-brand manufacturers, positioning, branding, consumer preferences, online context, economic crisis, review of literature, PL share, PL trends and PL innovation, among others. A wide variety of theoretical and methodological approaches have been used.
1. Schlagwortkette Einzelhandel
Markenpolitik
Markenartikel
Handelsmarke
ANZEIGE DER KETTE Einzelhandel -- Markenpolitik -- Markenartikel -- Handelsmarke
SWB-Titel-Idn 409578045
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-07194-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500188837 Datensatzanfang . Kataloginformation500188837 Seitenanfang .
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