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Social Entrepreneurship: Leveraging Economic, Political, and Cultural Dimensions

Social Entrepreneurship: Leveraging Economic, Political, and Cultural Dimensions
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 402385861 Druckausg.: ‡Social Entrepreneurship
ISBN 978-3-319-01395-4
Name Lundström, Anders
Zhou, Chunyan ¬[Hrsg.]¬
ANZEIGE DER KETTE Zhou, Chunyan ¬[Hrsg.]¬
Name von Friedrichs, Yvonne ¬[Hrsg.]¬
Sundin, Elisabeth ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Social Entrepreneurship
Zusatz zum Titel Leveraging Economic, Political, and Cultural Dimensions
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2014
2014
Umfang Online-Ressource (VI, 363 p. 26 illus, online resource)
Reihe International Studies in Entrepreneurship ; 29
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Part 1: Rethinking Social EntrepreneurshipPart 2: Implementing Social Entrepreneurship -- Part 3: The Institutionalization of Social Entrepreneurship -- Part 4: The Future of Social Entrepreneurship.
Titelhinweis Druckausg.: ‡Social Entrepreneurship
ISBN ISBN 978-3-319-01396-1
Klassifikation KJH
BUS025000
330
658.421
HB615
Kurzbeschreibung Part 1: Rethinking Social Entrepreneurship -- Part 2: Implementing Social Entrepreneurship -- Part 3: The Institutionalization of Social Entrepreneurship -- Part 4: The Future of Social Entrepreneurship.
2. Kurzbeschreibung This contributed volume features state-of-the-art research from ten different countries on implementation, institutionalization and the future prospects of social entrepreneurship. This volume aims at bringing together research that considers the context of economy, politics and cultural issues combining with the needs of social and human development. By conceptualizing the notion of social entrepreneurship and societal entrepreneurship, this volume aims to disseminate the numerous streams of research and theory of social entrepreneurship to educators, libraries, scholars, non-profit researchers, public policy makers, practitioners, undergraduate and graduate students, and any organization or person interested in staying abreast of advances in this area. It is also an important reference book for teachers, students and faculty interested in conducting research or teaching social entrepreneurship. .
SWB-Titel-Idn 398198365
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-01396-1
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500184051 Datensatzanfang . Kataloginformation500184051 Seitenanfang .
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