Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 359752195 Druckausg.: ‡Handbook of social media management
ISBN 978-3-642-28896-8
Name Friedrichsen, Mike
Mühl-Benninghaus, Wolfgang
ANZEIGE DER KETTE Mühl-Benninghaus, Wolfgang
T I T E L Handbook of Social Media Management
Zusatz zum Titel Value Chain and Business Models in Changing Media Markets
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2013
2013
Umfang Online-Ressource (IX, 880 p. 174 illus., 47 illus. in color, digital)
Reihe Media Business and Innovation
Titelhinweis Druckausg.: ‡Handbook of social media management
ISBN ISBN 978-3-642-28897-5
Klassifikation JFD
KNT
BUS070060
658
HD28-70
QP 650
Kurzbeschreibung Preface -- Part I: Introduction -- Part II: Management with Social Media -- Part III: New Value Chain with Social Media -- Part IV: Forms and Content of Social Media -- Part V: Social Media: Impact and Users -- VI Conclusion
2. Kurzbeschreibung Digitization and Web 2.0 have brought about continuous change from traditional media management to new strategic, operative and normative management options. Social media management is on the agenda of every media company, and requires a new set of specialized expertise on digital products and communication. At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. The articles discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications, yielding an interesting overview of interdisciplinary and international approaches. The book’s main sections address forms and content of social media; impact and users; management with social media; and a new value chain with social media. The book will serve as a valuable reference work for researchers, students and professionals working in media and public relations
1. Schlagwortkette Soziale Software
Management
ANZEIGE DER KETTE Soziale Software -- Management
SWB-Titel-Idn 383260493
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-28897-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500179722 Datensatzanfang . Kataloginformation500179722 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche