Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

2nd International Workshop on Evidence-based Technology Enhanced Learning

2nd International Workshop on Evidence-based Technology Enhanced Learning
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 394086775 Druckausg.: ‡: 2nd International Workshop on evidence-based technology enhanced learning
ISBN 978-3-319-00553-9
Name Vittorini, Pierpaolo
Gennari, Rosella
Name ANZEIGE DER KETTE Gennari, Rosella
Name Marenzi, Ivana
Mascio, Tania Di
Prieta, Fernando De la
T I T E L 2nd International Workshop on Evidence-based Technology Enhanced Learning
Verlagsort Heidelberg
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2013
2013
Umfang Online-Ressource (X, 117 p. 32 illus, digital)
Reihe Advances in Intelligent Systems and Computing ; 218
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt From the Contents: The 1st Release of the TERENCE Learner GUI: the User-based Usability Evaluation -- Promoting Digital Skills and Critical Awareness through Online Search and Personal Knowledge Management: A Case Study -- The TERENCE smart games revision guidelines and software tool -- The manual revision of the TERENCE Italian smart games.
Titelhinweis Druckausg.: ‡: 2nd International Workshop on evidence-based technology enhanced learning
ISBN ISBN 978-3-319-00554-6
Klassifikation UYQ
COM004000
371.334
006.3
Q342
DP 1960
Kurzbeschreibung Research on Technology Enhanced Learning (TEL) investigates how information and communication technologies can be designed in order to support pedagogical activities. The Evidence Based Design (EBD) of a system bases its decisions on empirical evidence and effectiveness. The evidence-based TEL workshop (ebTEL) brings together TEL and EBD. The first edition of ebTEL collected contributions in the area of TEL from computer science, artificial intelligence, evidence-based medicine, educational psychology and pedagogy. Like the previous edition, this second edition, ebTEL'13, wants to be a forum
2. Kurzbeschreibung Research on Technology Enhanced Learning (TEL) investigates how information and communication technologies can be designed in order to support pedagogical activities. The Evidence Based Design (EBD) of a system bases its decisions on empirical evidence and effectiveness. The evidence-based TEL workshop (ebTEL) brings together TEL and EBD. The first edition of ebTEL collected contributions in the area of TEL from computer science, artificial intelligence, evidence-based medicine, educational psychology and pedagogy. Like the previous edition, this second edition, ebTEL’13, wants to be a forum in which TEL researchers and practitioners alike can discuss innovative evidence-based ideas, projects, and lessons related to TEL. The workshop took place in Salamanca, Spain, on May 22nd-24th 2013.
SWB-Titel-Idn 381843505
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-00554-6
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500178890 Datensatzanfang . Kataloginformation500178890 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche