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Ingredient Branding: Making the Invisible Visible

Ingredient Branding: Making the Invisible Visible
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 311363113 Buchausg. u.d.T.: ‡Kotler, Philip, 1931 - : Ingredient branding
ISBN 978-3-642-04213-3
Name Kotler, Philip
Pförtsch, Waldemar A.
ANZEIGE DER KETTE Pförtsch, Waldemar A.
T I T E L Ingredient Branding
Zusatz zum Titel Making the Invisible Visible
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2010
2010
Umfang Online-Ressource (XX, 393p. 114 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Literaturverz. S. 345 - 354
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Kotler, Philip, 1931 - : Ingredient branding
ISBN ISBN 978-3-642-04214-0
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.827
658.8
HD69.B7
QP 624
QP 621
Kurzbeschreibung An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing. The authors have examined more than one hundred examples, analyzed four industries and developed nine detailed case studies to demonstrate the viability of this marketing innovation. The new concepts and principles can easily be applied by professionals. In the light of the success stories of Intel, GoreTex, Dolby, TetraPak, Shimano, and Teflon it can be expected that component suppliers will increasingly use Ingredient Branding strategies in the future. TOC:Branding Ingredients.- Basics of Ingredient Branding.- Intel Inside - the Ingredient Branding Success Story.- Implementation of InBranding Within a Company.- Success Stories of Ingredient Branding.- Detailed Examples of Successful Ingredient Brands.- Managing Ingredient Brands and Measuring the Performance of InBrands.- Perspectives of Successful InBranding.- Internet Addresses.- List of Ingredient Brands.
1. Schlagwortkette Markenpolitik
Produktimage
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik -- Produktimage
2. Schlagwortkette Markenpolitik
Produktimage
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik -- Produktimage
SWB-Titel-Idn 325490430
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-04214-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500150078 Datensatzanfang . Kataloginformation500150078 Seitenanfang .
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