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Ingredient Branding: Making the Invisible Visible
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Kataloginformation
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
311363113 Buchausg. u.d.T.: ‡Kotler, Philip, 1931 - : Ingredient branding
ISBN
978-3-642-04213-3
Name
Kotler, Philip
Pförtsch, Waldemar A.
ANZEIGE DER KETTE
Pförtsch, Waldemar A.
T I T E L
Ingredient Branding
Zusatz zum Titel
Making the Invisible Visible
Verlagsort
Berlin, Heidelberg
Verlag
Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr
2010
2010
Umfang
Online-Ressource (XX, 393p. 114 illus, digital)
Reihe
SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten
Literaturverz. S. 345 - 354
Titelhinweis
Buchausg. u.d.T.: ‡Kotler, Philip, 1931 - : Ingredient branding
ISBN
ISBN 978-3-642-04214-0
Klassifikation
KJSM
KJS
BUS043000
658.827
658.8
HD69.B7
QP 624
QP 621
Kurzbeschreibung
An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing. The authors have examined more than one hundred examples, analyzed four industries and developed nine detailed case studies to demonstrate the viability of this marketing innovation. The new concepts and principles can easily be applied by professionals. In the light of the success stories of Intel, GoreTex, Dolby, TetraPak, Shimano, and Teflon it can be expected that component suppliers will increasingly use Ingredient Branding strategies in the future. TOC:Branding Ingredients.- Basics of Ingredient Branding.- Intel Inside - the Ingredient Branding Success Story.- Implementation of InBranding Within a Company.- Success Stories of Ingredient Branding.- Detailed Examples of Successful Ingredient Brands.- Managing Ingredient Brands and Measuring the Performance of InBrands.- Perspectives of Successful InBranding.- Internet Addresses.- List of Ingredient Brands.
1. Schlagwortkette
Markenpolitik
Produktimage
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE
Markenpolitik -- Produktimage
2. Schlagwortkette
Markenpolitik
Produktimage
ANZEIGE DER KETTE
Markenpolitik -- Produktimage
SWB-Titel-Idn
325490430
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-04214-0
Internetseite / Link
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