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Coordinating Internet Sales with Other Channels: A Performance Measurement Model

Coordinating Internet Sales with Other Channels: A Performance Measurement Model
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 276825098 Buchausg. u.d.T.: ‡Pinterits, Andreas: Coordinating Internet sales with other channels
ISBN 978-3-8349-0845-2
Name Pinterits, Andreas
T I T E L Coordinating Internet Sales with Other Channels
Zusatz zum Titel A Performance Measurement Model
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Gabler Verlag / GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden
Erscheinungsjahr 2009
2009
Umfang Online-Ressource (XX, 190p. 56 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Preliminary; Introduction; E-commerce multichannel retailing; Performance measurement; Methodology - a structured approach for designing the model; Performance measurement model for e-commerce multichannel retailing; Demonstration of the performance measurement system model; Summary and discussion of results; Back matter
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Pinterits, Andreas: Coordinating Internet sales with other channels
ISBN ISBN 978-3-8349-9950-4
Klassifikation KJQ
UF
BUS083000
COM039000
650
658.872
381.142
HF54.5-54.56
QP 650
QP 621
Kurzbeschreibung Andreas Pinterits develops a performance measurement system to cope with the different requirements of offline and online sales channels. The author discusses different methods for measuring customer channel switching behaviour during the purchasing process and demonstrates the practical use of the model by a showcase implementation.
2. Kurzbeschreibung The continuinggrowth of global Internet usage has a remarkable impact on retailing businesses. Customers expect to do business not only through stationary sales channels, but also to order online, pushing companies to introduce e-commerce sales channels. The distribution of goods through newly introduced e-commerce sales channels offers retailers opportunities such as the cost-effective enlargement of their assortment and the attraction of new customers. However, it alsoimplicatesa number ofproblems. In the past, channel con?ictswere usuallyavoided byd- ferentiating the offerings of sales chan
1. Schlagwortkette Mehrgleisiger Vertrieb
Electronic Commerce
Leistungsmessung
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Mehrgleisiger Vertrieb -- Electronic Commerce -- Leistungsmessung
2. Schlagwortkette Mehrgleisiger Vertrieb
Electronic Commerce
Leistungsmessung
ANZEIGE DER KETTE Mehrgleisiger Vertrieb -- Electronic Commerce -- Leistungsmessung
SWB-Titel-Idn 305561928
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-8349-9950-4
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500138935 Datensatzanfang . Kataloginformation500138935 Seitenanfang .
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