Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ Business Plan: How to Win Your Investors’ Confidence

¬The¬ Business Plan: How to Win Your Investors’ Confidence
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 273500961 Buchausg. u.d.T.: ‡Schwetje, Gerald: ¬The¬ business plan
ISBN 978-3-540-25451-5
Name Schwetje, Gerald
Vaseghi, Sam
Name ANZEIGE DER KETTE Vaseghi, Sam
T I T E L ¬The¬ Business Plan
Zusatz zum Titel How to Win Your Investors’ Confidence
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2007
2007
Umfang Online-Ressource (XII, 179 p. 39 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Schwetje, Gerald: ¬The¬ business plan
Print version: The Business Plan : How to Win Your Investors' Confidence
ISBN ISBN 978-3-540-75267-7
Klassifikation KJM
BUS041000
650
658.4012
658.4/01
HD28-70
QP 360
QP 230
Kurzbeschreibung This book provides the essentials to write a successful business plan. The represented methods and best practices have been approved over many years in practice with many management consulting engagements. The book is beautifully structured, it has a pragmatic emphasis and an autodidactic approach. The reader gets acquainted with the skills and competencies as well as tools, required for the planning and development of the business plan project.
2. Kurzbeschreibung In starting a new enterprise one must be able to both plan and realize their initial goal. This book provides the budding entrepreneur with the essentials needed to draw-up and execute a successful business plan. The implementation of the many methods presented in this title have been exercised for years both in practice and in real-world, management consulting situations. By laying out a straightforward blueprint for the reader, this title`s pragmatic emphasis and autodidactic approach allows for easy absorption of the necessary skills and tools required for the planning and development of a new business venture. Each section of the book closes with a set of key questions thusly providing a roadmap for building a successful business` from the planning stage to successful marketing to finding investors. It is with this book`s method that the reader is able to weigh the real risks associated with business formation.
1. Schlagwortkette Geschäftsplan
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Geschäftsplan
2. Schlagwortkette Geschäftsplan
ANZEIGE DER KETTE Geschäftsplan
SWB-Titel-Idn 26786082X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-75267-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Inhaltstext
Siehe auch Cover
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Kataloginformation500121604 Datensatzanfang . Kataloginformation500121604 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche