Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Entrepreneurship: Concepts, Theory and Perspective

Entrepreneurship: Concepts, Theory and Perspective
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 258625392 Buchausg. u.d.T.: ‡Entrepreneurship
49470277X Online-Ausg.: ‡Entrepreneurship
ISBN 978-3-540-48542-1
Name Cuervo, Álvaro
Ribeiro, Domingo
Name ANZEIGE DER KETTE Ribeiro, Domingo
Name Roig, Salvador
T I T E L Entrepreneurship
Zusatz zum Titel Concepts, Theory and Perspective
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2007
2007
Umfang Online-Ressource (VI, 348 p. 17 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Front Matter; Entrepreneurship as a Scientific Research Programme; Differentiating Entrepreneurs from Small Business Owners: A Conceptualization; Toward a Reconciliation of the Definitional Issues in the Field of Corporate Entrepreneurship; Fools Rush in? The Institutional Context of Industry Creation; Entrepreneurship: Past Research and Future Challenges; A Paradigm of Entrepreneurship: Entrepreneurial Management; The Promise of Entrepreneurship as a Field of Research; The Cognitive Infrastructure of Opportunity Emergence; The Entrepreneurship of Resource-based Theory. Is There an Elephant in Entrepreneurship? Blind Assumptions in Theory DevelopmentLevels of Analysis in Entrepreneurship Research: Current Research Practice and Suggestions for the Future; Entrepreneurship Research in Emergence: Past Trends and Future Directions; Many are Called, but Few are Chosen: An Evolutionary Perspective for the Study of Entrepreneurship; The New Venture Decision: An Analysis Based on the GEM Project Database; Entrepreneurship Research in AMJ What Has Been Published, and What Might the Future Hold?; Back Matter;
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Entrepreneurship
Online-Ausg.: ‡Entrepreneurship
ISBN ISBN 978-3-540-48543-8
Klassifikation KJH
BUS025000
658.421
338.04
338/.04
HB615
QP 230
Kurzbeschreibung With so many theories and scientific bodies implicated in its study, Entrepreneurship can, at times, seem like a veritable jungle where finding one's way can prove to be difficult. Locating the most important issues, this book contains three parts which reflect the synergistic approach opted for by the editors: Concepts, Theory, and Perspective
1. Schlagwortkette Unternehmer
ANZEIGE DER KETTE Unternehmer
SWB-Titel-Idn 265120349
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-48543-8
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Siehe auch Cover
Kataloginformation500119575 Datensatzanfang . Kataloginformation500119575 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche