Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Business Success in China

Business Success in China
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 256953384 Buchausg. u.d.T.: ‡Business success in China
494686510 Online-Ausg.: ‡Business success in China
ISBN 978-3-540-34614-2
Name Hofer, Markus B.
Ebel, Bernhard
ANZEIGE DER KETTE Ebel, Bernhard
T I T E L Business Success in China
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2007
2007
Umfang Online-Ressource (VIII, 275 p. 56 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Literaturangaben
Weiterer Inhalt The Rise of the Dragon; The Chinese Consumer Puzzle - Placing Branded FMCG in the Chinese Market; After the Hype: Investment in China?; The China Boom - What's Left for Us?; Tao, Strategy and Li; Conquering the Dragon - Entry Strategies for the Chinese Market; Competing in the Dragon's Den: Strategies for a Changed China; Business Strategy in China's Transformation; A Guide to Business Success in China for Foreign Enterprises; Effective Pricing Strategies for Foreign and Chinese Companies; The Run to China - and the Need of Better Information and Analysis. Market Research as a Module in Market Strategies in ChinaLegal Constraints on Business in China; Successful Business Relations with China - To-Dos and Taboos; The Insurance and Banking Sectors in China; Automotive Dragon Power in China; Business Development in China: Volkswagen's Involvement in this Emerging Market; Engineering Business in China; Market Entry and Business Success in PR China - The Case of MAN Roland; Invest in China - How to Find the Right Location
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Business success in China
Online-Ausg.: ‡Business success in China
ISBN ISBN 978-3-540-34615-9
Klassifikation KJM
BUS041000
650
658.0490951
338.70951
330
HD28-70
QM 200
QG 860
Kurzbeschreibung China is the world’s largest power region, achieving economic growth rates that exceed those of most industrialized countries. In this book practitioners of international companies are offered valuable insights and lessons from established and successful managers, academics and consultants. The book is divided into three parts: "Opportunities and Challenges in China", "Strategies for Market Entry and Business Success" and "Practical Insights from China". It covers a variety of topics such as business strategies, branding, pricing, market research, legal constraints and successful business relations. Written for: Practitioners in international companies doing business or planning business activities in China Keywords: Asia Business Success China Corporate Strategy Market Entry
1. Schlagwortkette China
Auslandsmarkt
Markteintrittsstrategie
Unternehmenserfolg
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE China -- Auslandsmarkt -- Markteintrittsstrategie -- Unternehmenserfolg
2. Schlagwortkette China
Auslandsmarkt
Markteintrittsstrategie
Unternehmenserfolg
ANZEIGE DER KETTE China -- Auslandsmarkt -- Markteintrittsstrategie -- Unternehmenserfolg
SWB-Titel-Idn 264370821
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-34615-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Inhaltstext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Siehe auch Cover
Kataloginformation500115501 Datensatzanfang . Kataloginformation500115501 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche