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Katalogdatenanzeige

Retailing in the 21st Century: Current and Future Trends

Retailing in the 21st Century: Current and Future Trends
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 120494647 Buchausg. u.d.T.: ‡Retailing in the 21st century
ISBN 978-3-540-28399-7
Name Krafft, Manfred
Mantrala, Murali K
Name ANZEIGE DER KETTE Mantrala, Murali K
T I T E L Retailing in the 21st Century
Zusatz zum Titel Current and Future Trends
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer Berlin · Heidelberg
Erscheinungsjahr 2006
2006
Umfang Online-Ressource (XI, 413 p. 79 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Weiterer Inhalt Overview; Retail Success and Key Drivers; Retailing in the Global World: Case Study of Metro; Retail Trends in Europe; Trends in U.S. Retailing; Trends in Retailing in East Asia; Future Store Technologies and Their Impact on Grocery Retailing; The Third Wave of Marketing Intelligence; Applications of Intelligent Technologies in Retail Marketing; New Automated Checkout Systems; Understanding Retail Customers; Future Trends in Multi-channel Retailing; Retail Competition; New Challenges in Retail Human Resource Management; Retail Assortment: More . Better. Out-of-Stock: Reactions, Antecedents, Management Solutions, and a Future PerspectiveRecent Trends and Emerging Practices in Retailer Pricing; Retail Pricing - Higher Profits Through Improved Pricing Processes; Current Status and Future Evolution of Retail Formats; Electronic Retailing; Supply Chain Management in a Promotional Environment; Sales Promotion; Understanding Customer Loyalty Programs; Integrated Marketing Communications in Retailing
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Retailing in the 21st century
ISBN ISBN 978-3-540-28433-8
Klassifikation KJS
KJSM
BUS043000
658.8
658.87
658.8/7
380
HF5410-5417.5
QR 540
QQ 440
Kurzbeschreibung Retailing stands as an exciting, complex and critical sector of business in most developed as well as emerging economies. The retailing industry is being buffeted by a number of forces simultaneously, like increasing competition within and across retailing formats, and others. This work offers knowledge to guide successful retailing
1. Schlagwortkette Einzelhandel
Strategisches Management
Strategisches Management
ANZEIGE DER KETTE Einzelhandel -- Strategisches Management -- Strategisches Management
SWB-Titel-Idn 264353560
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/3-540-28433-8
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Kataloginformation500114855 Datensatzanfang . Kataloginformation500114855 Seitenanfang .
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